Hai salut.


Mda. Hai sa va salut si eu pe aici, nu ca ar interesa pe careva, ca asta e realitatea.. nimanui nu ii pasa de celalalt cu adevarat, e doar rahatul ala numit “socializare”. Toti avem acel “microb” in sange care iti urla in timpane : “fa-ti bah prieteni multi, sa pari sociabil si sa te placa lumea!”, si vai Doamne cata “suferinta” pulii cand se supara nu stiu care “prieten” si nu mai vorbesc, de zici ca a murit ala si nu a apucat sa ii spuna cat de mult i se rupe de el. Ei bine, eu nu prea sunt unul din acei oameni. Daca are careva chef sa iasa cu mine pe undeva bine, daca nu asta e, nu ma apuc acum sa ma dau cu capul de pereti ca am pierdut prietenii si mor fara ei. Intrebarea e “care prieteni?”.. Cred ca imi ajung 10 degete sa ii numar pe toti prietenii mei. Bine, asa am amici mai multi evident, dar prieteni, maxim 10.

Cum zice si Bitza “Multi prieteni, putine suflete, multe lacrimi, putine zambete, sunt curios cate trebuie sa trag cand tovarasii sunt primii care-ti dau in cap!”

Am de exemplu un fost amic care s-a suparat e mine si mi-a adresat niste cuvinte, fapt pentru care il ignor si probabil o voi face in continuare mult timp pentru ca nu merita sa fie bagat in seama dupa mai multe faze si ma tot intreaba lumea de ce il ignor si imi spune ca e el suparat pe mine. Who gives a fuck? In nici un caz eu. In fine, nu aici vroiam sa ajung, ci la faptul eu am un mic “motto” ca sa spun asa : “I just don`t give a fuck!” , care ma face cateodata sa par cea mai indolenta si indiferenta persoana din lume. Poate ca si sunt cateodata asa, recunosc, dar nu asta e cea mai rea parte a mea (o sa revin la astea alta data), ci faptul ca am un fel de chestie care ma face sa uit fosti amici destul de repede. Nu neaparat ca m-am certat cu ei sau mai stiu eu ce. Nu. Cu unii m-am inteles foarte bine si o fac in continuare cand din joi in Pasti ii vad sau discutam la telefon sau pe internet, dar pur si simplu, unii pentru ca locuiesc la distanta de mine, altii pentru ca pur si simplu ne-am facut prieteni separati, altii s-au suparat din diverse motive etc.

In fine, cam atat am avut de zis azi (posibil sa editez aceasta postare si sa mai scriu tampenii aici). Ma duc sa mananc si sa ma schimb ca iar am facultate.

So long!

8 responses to this post.

  1. Posted by Bubuuu on April 29, 2010 at 9:49 am

    Bun venit in lumea bloggerilor, insensibilule ! b-)
    Sa te apuci sa scrii, ca vreau sa fiu cititoarea ta fidela :>

    Reply

  2. Posted by Iulian on May 4, 2010 at 12:33 am

    Salut, bună dimineaţa! Bă, deşi nu sunt interesat de blog-uri al tău chiar m-a distrat, în special rapp-Yo-Yo-Yo-erii, deşi tipul in cauză nu cred că te mai are la feeling’ după ce a citit, ştii tu, :))….daaar, cum spuneai şi tu : Tovarăşii, ducă-se dracu’ mai puţin al tău cititor, evident eu :))..deci, acestea fiind spuse închei aici, dar nu înainte să fac o încheiere dinaia şmechera, Reprezint cartierul, Yo-Yo-Yo, direct din sat de la Năvodari, închei transmisia : Over and out! ________________–

    Reply

  3. Posted by Iulian on May 4, 2010 at 12:39 am

    ah’ revin cu un comment, pe motiv că am uitat sa menţionez ceva foarte important, şi anume numele meu de scenă, mă cheama Iulian, dar prietenii îmi spun : Nenorocitule !😀

    Reply

  4. Posted by Divi. on May 5, 2010 at 8:37 pm

    Super blogul”tati”:-”
    Habar nu aveam ca ai blog:*
    Bine ca l-ai pus pe topic:*
    Succes in continuare>:D<

    Reply

  5. Posted by cipry on May 5, 2010 at 10:28 pm

    Hai salut ! blogul tau e destul de interesant…dar este o problema,faci acelasi lucru ca totzi oameni care sunt deranjatzi de problemele care leai spus acolo (ma refer mai mult la partea cu cocalarii), tu crezi ca plangadute in fiecare zi ai sa faci ceva? crezi ca schimbi ceva? omule lucrurile astea le stiu totzi cei care sunt cu capul pe umeri ….asa ca decat sa postetzi ce specii noi au aparut prin romania mai degraba gandestete cum ai putea sa opresti inmultzirea lor😉

    Reply

  6. Posted by ariel_7300 on May 30, 2010 at 10:21 pm

    super tare blog, m-a tinut treaza toata seara, tine-o tot asa si cred ca voi fi la concurenta cu “cititoarea ta fidela” hahahaaaaaaaaaa, buna treaba!!!!!

    Reply

  7. Posted by Ella :X' on July 3, 2010 at 10:31 pm

    Chiar esti indiferent bbe:|
    Da eu tot te iubesc :X

    Reply

  8. Posted by Georgiana on September 11, 2010 at 12:08 pm

    Hai mă că nu e aşa de rău cum ai zis tu :)) .

    Reply

Leave a Reply

