Fanta + Cartoon Network


Dupa ce nu am reusit sa imi revin complet din socul suferit la gasirea acelui portal dedicat manelelor am hotarat sa imi iau sticla de Fanta si sa gasesc ceva comic la care sa ma uit, ca poate uit in felul acesta de “Toata ziua hutza-hutza cu vecina”, asa ca am deschis Mozilla si am intrat pe unul din multele site-uri unde poti sa urmaresti filme online. Nu am gasit absolut nici o comedie care sa imi placa (American Pie si How High vazandu-le deja de mai multe ori, pe ultimul poate de prea multe ori), asa ca am intrat pe youtube si am dat la “Recommended for you” de acele desene cu “Pisoiul Eak si Tunetozaurii” (doar 2 episoade din pacate). M-am uitat cu placere la ele si apoi am dat peste Willy E. Coyote si RoadRunner, unele din desenele copilariei mele.. intotdeauna acel coyot (a nu se face haz de acest nume) incearca sa prinda strutzul acela si de fiecare data cade in propria sa capcana. Desi stii de la inceput ce se va intampla sunt mai amuzante decat multe alte porcarii prezentate pe Minimax si alte programe, desene animate cu bataie, torturi etc (gen Naruto).

Pe urma mi-a trecut prin cap sa va prezint cateva din desenele animate din copilaria mea ( perioada 4-10 ani si chiar desene animate mai noi, dar comice).

Incep prin a va prezenta Tunetozaurii, un desen animat ce continua imediat dupa desenele cu Eak Pisoiul, la un moment dat chiar aparand Eak in aceste desene. Acesti dinozauri au un singur scop : sa distruga rasa umana (adica singurii 2 oameni prezenti pe Pamant la acea ora) inainte de a disparea chiar ei, pentru ca potrivit unor calcule a Institutului de Cercetari al dinozaurilor, in maxim 200 de milioane de ani oamenii vor distruge Terra (nu ca ar fi prea departe de adevar).

Al doilea desen pe care vi-l voi arata este chiar Willy E. Coyote si RoadRunner.

Sa nu uitam de Bugs Bunny.

Jack Piratul cel teribil

Sau Scooby Doo..

Bineinteles ar mai fi o groaza gen desenele cu cel mai destept caine animat : Droopy

Donald Duck si Mickey Mouse si Goofy.

si sa nu uitam pe Tom si Jerry!

Sper ca v-au placut aceste desene animate, pe mine cel putin ma distreaza la maxim! Ne mai citim!

5 responses to this post.

  1. Posted by Deea on April 30, 2010 at 5:41 pm

    esti pirat?…..nu sunt supa la plic…stii tu:>

    Reply

  2. Posted by Ina on April 30, 2010 at 11:33 pm

    Sunt si desenele copilariei mele :X in afara de ala cu dinozauri :)) avem aceleasi gusturi la desene Balos:))
    Hai..la mai multe >:D<

    Reply

  3. Posted by tzuka on September 30, 2010 at 10:58 pm

    pepsi + crtoon= combintia perfectaX_X
    sau disney chanel:X

    Reply

  4. Posted by tzuka on September 30, 2010 at 10:58 pm

    cartoon*

    Reply

  5. Posted by Luiza on November 7, 2010 at 8:28 pm

    Moaa, mi-ai facut pofta de desene .. sa zic k,micuta fiind eram aproape indragostita de “Jack piratul cel teribil”? – nu zic :-$ =)))

    Reply

Leave a Reply

