Oripilant!


Bine v-am gasit iar (pe cei 2-3 care binevoiesc sa citeasca ce draq scrie aici).

Astazi vizualizam diferite blog-uri pe internet pana am dat de un blog care m-a oripilat prin continutul sau. Continutul blog-ului avea la aproape fiecare postare (maxim 1 fraza/postare) atasat cate un hyperlink ce te ducea pe ceea ce incearca sa fie un youtube special creat pentru manele : http://www.sukartube.com/ .

Cand am vazut hyperlink-ul am crezut initial ca este o gluma, dar cand am vazut ca se incarca pagina respectiva si nu numai ca se incarca, dar mai incepe si un video al unei manele care incepea de genul “Toata ziua cu vecina hutza-hutza” am realizat ca de fapt am dat peste Raiul manelistilor.

In scarba mea am derulat pagina sa vad cati manelisti exista pe lumea asta am ramas surprins sa vad peste 40 de nume, unii cu mai multe “opere” altii cu mai putine. Bineinteles, nu putea sa lipseasca idolul femeilor, Fernando de la Caransebes de acolo. Inca ceva ce m-a surprins partial.. numele lor. Tot felul de titulaturi de “bastani si barosani” gen Sandu Ciorba, Mircea Mondialu, Florin Purice, Brazilianu etc pe langa mai cunoscutii Guta, Salam, Romeo Fantastick, Denisa etc.

De unde tot apar acesti “artisti” si ce e si mai intrigant, de ce asculta lumea astfel de lalaieli? Poate cineva sa imi dea un raspuns care sa imi satifaca aceasta curiozitate?

In fine, merg mai departe si intru pe una din paginile personalizate ale unui copil.. unu Babi Minune (stiu ca am auzit de el cand eram prin liceu ca vorbeau unii de “Inima de tigan” si ca e ala acolo).  Nu numai ca are 56 de video-uri postate, dar si manelele respective au nume care mai de care mai diverse de la “Parfumul tau”, “Noaptile sunt un blestem” pana la “Sus pe mese” si “Eu sunt criza mondiala”. Ce poate sti acest copil de 13-14 ani despre iubire, dansat pe mese si blestemarea noptilor pentru nuj ce shaveica. Pe langa asta mai avea si video-uri postate de cand avusese concert prin Germania. Nu degeaba radeau cei de la Vacanta Mare la fazele cu tiganii in Germania.

Cele 5-6 minute cat a durat sa vad acele chestii m-au oripilat pentru o luna intreaga (ca in Iunie incepe sezonul estival ca lumea si cand o sa ma duc la plaja sigur o sa aud iar manele spre disperarea mea), asa ca am inchis acel site cu gandul serios sa nu mai intru pe el, relaxandu-ma apoi pe “Rage of Angels” a celor de la Jedi Mind Tricks si alte melodii de genul acesta.

Nu stiu ce impact va avea asupra voastra daca o sa intrati pe acel site sau daca il stiati deja, dar pe mine m-a lasat fara replica. Ce gandire poti sa ai ca sa iti dedici timpul liber ca sa faci un astfel de site? Oh Doamne, ma durea capul de dimineata cand m-am trezit, dar acum simt ca imi crapa.  Ne mai citim. O zi buna!

One response to this post.

  1. Posted by Deea on April 30, 2010 at 5:39 pm

    manelistii sunt toti la fel… florin+un nume de mancare gen florin salam florin peste…in curand florin unt… deja mi se face rau FI-MI-AR SCARBA :&

    Reply

Leave a Reply

