“Indienii” si biliardul :)


In seara aceasta ca si in multe alte seri m-am dus la biliard. Nimic ciudat. Doar ca am ajuns acolo, am inceput sa jucam si langa noi, la o masa alaturata au venit 2 indivizi (30-40 de ani) putin mai bronzati (nu ca as fi eu ala alb, dar totusi) care au jucat biliard in genul “Daca pierzi platesti o suma de bani”. Bun. Jucam noi in continuare deranjati de fumul dens de tigara (parca trecuse o locomotiva pe carbuni pe acolo) si tipicele “plm daca intra bila aia acolo castigam” sau “daca dadeai mai tare intra si alba in plm” iar eu raman deodata blocat pe imaginea “frate de ce trebuie sa vad din astia de fiecare data cand trec pe aici!”. In seara asta nu e fost asa de rau.. a fost chiar decent.. sunt destul seri in care ajung acolo, ma apuc sa joc si apar specimene (mai tineri nu astia de 30-40 de ani) care nu numai ca ma imput cu fumul lor de tigara (asta e, e un club de biliard, fumatul e permis, in fine), dar pe langa alte chestii pe care le fac (gen se injura pe acolo, tipa, fac ca toate alea) se mai si sprijina de masa la care joc de zici ca a inchiriat ma`sa toata sala. Dupa ce practic ii impingi de acolo ca sa nimeresti si tu o bila decenta si te-ai mutat 10 centimetri mai la stanga sau la dreapta iar se aseaza. Unde e frate bunul simt si purtarea in societate? Nu sunt eu tocmai omul cu cel mai bun simt din tara asta, dar unele chestii nu imi permit sa le fac. Ce trebuie sa fac ca sa scap de astfel de persoane? Trebuie sa devin Hitler? In caz ca va intrebati “ba, asta e rasist?” raspunsul este : DA, sunt rasist si nu suport cocalarii!

M-am saturat sa vad in fiecare loc unde pasesc cocalari. Daca ies in oras vad cocalari. Daca merg in mall vad cocalari, daca merg in parc vad cocalari, daca merg la plaja nici nu mai zic. Unde trebuie sa merg ca sa scap de ei? UNDEEE?

Alta chestie. Cum mama draq sa mergi pe strada cu telefonul in mana si sa iti urle la maxim o pitipoanca manele din alea “mi-e dor de tine dragostea mea”. Azi nici nu am iesit bine din casa, mergeam linistit cu gandurile mele si hop unul din asta. Maresc pasul incercand sa scap de el. Draci! Mergea in aceeasi directie cu mine. 3-400 de metri a trebuit sa imi distrug timpanele.

Cocalari nenorociti!

2 responses to this post.

  1. poti oricand sa iti cumperi mp3 si casti, casti care sa te surzeasca :)) eu asa ma “mentin”
    =))

    Reply

  2. Posted by Iulian on May 10, 2010 at 10:49 pm

    Corect, maxim respect, eu aş fi în stare să ies cu caştile de la PC, dar nu vreau totuşi să arăt ca Mickey Mouse…Din păcate de fiecare dată când a trebuit să treci prin asta, am fost şi eu nevoit! :(…

    Reply

Leave a Reply

