Alt bubuit!


Azi eram prin cartier si vorbeam cu tovarasii despre blog, chestii si imi spune unul dintre ei o “povestioara” de vara trecuta cand muncea el pe plaja.

Cica erau cativa dintre baietii cu care muncea tipul din povestire si sapau (la propriu) nisipul, facand brazde ca se intarise dupa o ploaie si fiind o plaja unde erau sezlonguri va dati seama ca trebuia sa fie fin. La un moment dat apare tipul si ii intreaba : “Ce faceti aici mah? ” . Astia in gluma spun ”  Facem brazde sa plantam rasaduri de rosii!” . Nimic ciudat pana acum.. caterinca intre colegi. Acum urmeaza partea tare.. tipul intreaba : “Dar unde sunt rasadurile?”. Raspunsul vine iar cu tenta de caterinca : “Pai sunt la sefu`! Nu te duci tu sa le aduci? ” . Asta fara sa schiteze vreun semn ca ar face si el caterinca pleaca inspre biroul sefului. Ajuns acolo ii spune : “Sefu`, am venit sa imi dai rasadurile de rosii pentru baieti, ca au terminat aproape de facut brazdele in nisip!” . Acesta putin uimit, dar totusi dandu-si seama ce gluma celor de pe plaja ii raspunde : “Bai, nu mai am aici decat rasaduri de ceapa verde si de vinete. Du-te si tu si cere la bar, ca au acolo rasad de rosii! “. Bun. Acestea fiind spuse baiatul nostru se indreapta spre bar, acesta aflandu-se pe terasa localului respectiv, aceasta fiind plina ochi la ora aceea si spune tare, de parca ar fi vrut sa stie toata terasa ce baiat constiincios este el : “Da-ti-mi si mie va rog rasadurile alea de rosii, ca m-au trimis baietii de afara care faceau brazdele in nisip sa le iau si sa le duc lor sa le planteze.” Evident toata terasa si toti angajatii de acolo au  inceput sa rada atat de tare incat se tineau de burta si i-au spus tipului ca a fost “victima” unei caterinci.

Concluzia mea : Cum sa fii atat de prost omuleee?😐

2 responses to this post.

  1. Posted by Deea on May 8, 2010 at 10:00 pm

    gen…mamut =))

    Reply

  2. Posted by Iulian on May 10, 2010 at 10:41 pm

    Bună, bună asta !..Îţi închipui cât am putut să râd când mi-au povestit aştia, nici nu vreau să-mi imaginez ce-a fost acolo pe viu. :))…Bine compus !..keep on going!😀😀😀.

    Reply

Leave a Reply

