Cocalari gay la biliard


Dupa o zi destul de linistita din toate punctele de vedere am iesit pe seara afara.  M-am intalnit cu doua amice, am ras cu ele (si de ele nesimtitul de mine :-” ) si apoi hai sa merg la biliard – locatia in care ma cunoaste deja femeia de la bar. Imi da tacurile si spune : “Masa 5, nu? ” . Asa a si fost. Am ajuns acolo, am luat masa 5, am jucat linistit jumatate de ora, pana au aparut doua personaje cu sex indescifrabil, in special unul. M-am uitat la el si am ramas marcat. O freza facuta parca de un frizer ciung de mana stanga si cu pareza pe partea dreapta, vesnicul tricou roz si mulat, blugi deschisi la culoare si niste “chestii” in picioare, ca nu le pot incadra la nici o categorie de incaltaminte si mai presus de toate, mirosind de la 3 km distanta (cred ca scapase toata sticla pe el) a parfum de femei. Asta a fost capacul. Noroc ca erau toate geamurile larg deschise ca altfel vomitam pe masa aia de biliard.

Dupa ce ca era vai de freza lui mai avea si niste miscari “manelo-clab-ice” pe care le exersa din cand in cand + replica la fiecare bila bagata in buzunarele mesei de cel cu care era “frate ce bulan ai!” dupa ce la inceputul jocului ii spusese “esti gata sa ti-o iei mosule?”. Acum nu am inteles ce vroia sa ii dea “mosului” dar sper ca se referea la faptul ca o sa castige el jocul de biliard si nu ca o sa faca anumite chestii la care ma duceam cu gandul de la infatisarea lui.

Revin la ce am spus si data trecuta : “Unde trebuie sa ma duc sa scap de cocalarii astia bah? ” cu mentiunea : mi-am dat seama ca in loc sa dispara mediocritatea de pe mapamond ea se inmulteste si o sa ajungem exact ca in filmul Idiocracy, unde ajunsesera oamenii atat de prosti incat udau culturile agricole cu bauturi carbogazoase, ca “au carbohidrati” iar cele mai evoluate teste de inteligenta erau reprezentate de introducerea unor forme geometrice in casutele corespunzatoare fiecaruia. Trista realitate din pacate.

Leave a Reply

