Repari, asa in general :D


Dupa faimoasele postari “repari” pe care le-am scos o sa scriu astazi despre “repari” in general,fara sa mai dau nume sau alte chestii.

Ma, eu unul chiar m-am saturat ca sa vad pe tot youtube-ul tot felul de putzoi care sunt “repari” de meserie ce-si scriu versurile pe hartie (de WC). Fiecare se considera “miezu`”, ca el e cel mai bun si mai “pã bit frateee”, ca e mai oldschool ca Tupac, NWA si Snoop Dog la un loc. Si acum nu ma refer la persoane pe care le cunosc ci ma refer la toti de genul asta. Chiar azi am vazut pe unu` : “Vand negative”.. ba ma lasi? E plin internetul de negative free si tu vrei sa iti cumpere tie careva negativele de parca ar fi facute de Dr. Dre in perioada post-NWA, acestea fiind de fapt copii dupa negative celebre “realizate” in diferite editoare audio.

Inca o chestie pe care am vazut-o prin mall, hainele de repari, ca e la moda sa fii tru`. L-am vazut pe unu` intr-o zi imbracat ceva gen Redman in How High cand spune celebra replica : “B.U.F.U. – Buy us, fuck you!” si cu ochelari gen Kanye West (Doamne ce ochelari stupizi!) avand maxim 14 ani, cu o pitipoanca de aceeasi varsta, daca nu mai mica, cu bot roz, cu cizme din alea gaurite, geanta mai mare ca ea (cred ca incapeau amandoi acolo daca se chinuiau un pic) ce mergeau sa se intalneasca “with my crew dude!”, mai pe scurt altii ca ei. Nu stiu de ce, dar am senzatia ca la primul “Bã dispari ca iti rup fatza!” dispareau toti mai ceva ca niste potarnichi fugarite de vulpi. Si asta ar fi doar un exemplu din multele cazuri de “poseri” tru` pe care ii vad zi de zi pe strada sau pe youtube.

Urmatoarea chestie pe lista de azi. Reparii in club. Ii vezi la fiecare concert cat de mic al oricarui hip-hop-er. Ultima oara cand am fost la Spike si Guess Who am vazut 5 astfel de specimene de 14-15 ani, imbracati larg si rupandu-se pe house si trance, iar cand au aparut in final baietii pe scena erau mai muti ca niste pesti, singura reactie pe care am auzit-o fiind “uite cwae ce tru e imbracat Spike!”, iar apoi, o ora intreaga cat a durat “concertul” s-au holbat cand la animatoare, cand la Spike/Guess Who, fara sa scoata vreo vorba sau sa incerce sa cante catusi de putin la melodii cand spuneau aia “Acum cantam toti!”, exceptie facand bineinteles melodia “Tu” la care si-au aprins fiecare o tigara si cu ea in mana cantau de mama focului “Şi-asta ţi-au spus-o cu toţii,/În proporţii mari toţi idioţii/Consumăm proporţii mari ca hipioţii,/Cu toţii, să facă şi dealerul un ban cinstit!”, ca deh, e despre droguri si ei sunt tru` si baga hash ascunzandu-se de Garda. La fel si la Parazitii am vazut pe unul care pana sa vina aia pe scena urla “Unde plm sunt aia bah?” si cand au venit intr-un final se uita la ei ca o molusca fara sa schiteze macar un gest, urland din cand in cand “M*ie Politia”, purtand si el ca si alti “frati” de-ai lui tricouri roz. M-au scarbit efectiv.🙂

Partea a treia din postarea de azi se refera la melodiile rap pe care toti cocalarii de la cel mai mic la cel mai mare trebuie sa le aiba in telefon : “Estradda – Vorbeste lumea” – primordiala!!!, “B.U.G. Mafia – Limbaj de cartier”, “B.U.G. Mafia – Cu Talpi arse”, “B.U.G. Mafia – Dupa Blocuri”, “B.U.G. Mafia – Hoteluri”,  “Puya – Undeva in Balcani”, “Puya – VIP”, “Guess Who – Eu(Gen)”, “Grasu XXL – Jos, Jos, Jos”, “Spike ft. Guess Who – Tu” etc. Indiferent de muzica pe care o asculti de obicei, ca e ea House, Trance, Manele etc. Mai ales manelistii.. ii vad cu se rup pe manele si apoi cand incepe o melodie hip-hop si isi pastreaza aceleasi miscari din fund, burta facuta de la shaworma si bere, etc.

Scarbit inchei postarea cu 3 melodii dedicate celor ce se simt in aceasta postare.🙂

One response to this post.

  1. Posted by Oana on May 25, 2010 at 8:31 am

    Hey..Foarte tare blogu:))

    Tine`o tot asa🙂

    Reply

Leave a Reply

