Gugal si binefacerile sale :)


Am dat din curiozitate pe gugal la cautare si am scris “cum sa”, din care mi-a rezultat o lista interminabila de chestii, de la atotcunoscuta intrebare “cum sa spargi un cont yahoo” ( retarded people shouldn’t have computers) pana la cum sa mananci sushi sau sa afli daca actuala/actualul te inseala.

Bineinteles, la un moment dat, dupa cateva pagini de uitat peste titluri am dat pana si de “cum sa agati pe hi5”, evident un pamflet, cu un video al lui Mircea Badea care m-a facut sa zambesc desi il stiam.😀

Dar mai este si realitatea pura unde unii chiar cauta cum sa agate pe hi5/facebook/twitter  si lista poate continua. God.

Lista continua cu alta vesnica intrebare : “cum sa faci bani pe net”, intrebare la care sunt raspunsuri kilometrice pe diferite site-uri (gen asta : http://www.cum-sa-faci-bani.ro/ ) unde dupa ce stai 10 minute numai ca sa dai scroll pana la sfarsitul paginii, iti spune “comanda produsul” care costa de la 300 de lei in sus.

Am gasit pana si “cum sa castigi la Inse-Loteria Romana, pe acel site fiind o aplicatie care daca ii dai un simplu click alege 6 numere din 49 posibile, dupa ce in prealabil ca sunt 13.983.816 de variante si sa treci de superstitii cu aplicatia respectiva.

Alaturi de acestea se gasesc si alte “cum sa” gen “cum sa nu te ingrasi dupa ce te lasi de fumat” , “cum sa slabesti”, “cum sa iti faci un site folosind doar programe freeware” sau “cum sa acorzi primul ajutor in peste 50 de urgente medicale”.

In acelasi timp am gasit diferite chestii ciudate si pe youtube despre “cum sa”, ca de exemplu “cum sa faci un avion de hartie”. Poate unii chiar nu stiu (da, stiu un prieten care cica nu stie sa faca baloane din guma😕 ), dar pentru mine, care stiu, mi se pare ciudat.

Cateva videoclipuri funny pe tema “cum sa” :

Leave a Reply

