Afara vopsit gardul..


Se pare ca administratorii S.C. Sind Bucuresti S.R.L. au luat mot-a-mot o vorba “din popor” — “Pe afara vopsit gardul.. inauntru leopardul!” — si au renovat fatadele unora dintre cladirile Taberei Navodari, ba chiar renovand in totalitate Amfiteatrul, dar inauntrul cladirilor nu cred ca s-au petrecut mari schimbari, avand in vedere ca grupurile sanitare situate pe marginea marii sunt la fel de jegoase cum erau si asta iarna, daca nu si mai rau inauntru, desi de afara arata excelent. La fel si casutele din lemn situate in Tabara Lebada. Unele dintre ele locuite de turisti (am vazut astazi cativa), iar unele, situate vis-a-vis de cele locuite pline de igrasie, cu geamurile sparte si bucati din acestea atarnand amenintator (daca e sa cada pe un copil care se joaca pe acolo din intamplare poate sa il omoare)aratand pur si simplu deplorabil.

Postul de Salvamar este intr-o stare avansata de degradare, cu pereti scorojiti inauntru, cu ferestre fara geam, dar ingradite bine de un grilaj metalic.

La doar cativa metri distanta de unele cladiri impecabile la exterior se afla alte cladiri care nu au primit nici macar un strop de var pe pereti din partea celor ce s-au ocupat de renovare, cu peretii batuti de intemperii si “mancati” de vreme (si vremuri).

Cantina “Delfin” este cat de cat renovata, cel putin la exterior, asigurand trei mese pe zi celor cazati acolo. In momentul de fata fiind cazat in Tabara un grup de 104 persoane dupa spusele afisului de la Sala de mese numarul 6.

Mai jos sunt cateva fotografii realizate astazi.

Sursa foto : Ala de la 2 bah!


3 responses to this post.

  1. Posted by ariel_7300 on June 12, 2010 at 11:42 pm

    proaspat intoarsa din mica mea vacanta fara net deschid computerul si ce aflu? acum chiar stii cine sunt….wow! cum ti-ai dat seama??? dupa ultimul post CU POZA acum chiar stiu si eu sigur cine esti, eu si restul omenirii …. fara sa mai pun la socoteala fotografiile de teren cu toaletele si tot restul si terminand foarte inspirat cu….. “meniul zilei”????? u did this on purpose right??

    Reply

  2. Hmmm.. poate ca am gresit si nu mi-am dat seama cine esti.:))
    Nu te prezinti tu?:>:))

    Reply

  3. bai…mie mi se pare interesant meniul ala:-? imi aduce aminte de tabara din Oglinzi care imi lipseste foarte mult…doar ca acolo erau niste conditii pot spune de lux fata de ce ai pozat tu p’aicisha:))

    Miss u:(>:D<

    Reply

Leave a Reply

