A nightmare on a city street. :)


Astazi am vorbit cu cineva despre o persoana cu care nu am mai avut tangente de o bucata buna de timp.. decat cate un “buna” trecator pe messenger si a fost putin nasol, dar totusi mi-a facut bine, desi preferam sa nu mai aud prea curand vorbindu-se de persoana respectiva.. si nu pentru ca ne-am fi certat, din contra, chiar ne intelegem super bine in continuare, cand vorbim, de 3 ori pe an, de zilele de nastere si de Revelion.Partea nasoala e ca  “I just hate memories”.Chiar nu stiu de ce scriu porcaria asta, ca oricum nu intereseaza pe nimeni, dar hai sa nu zic ca nu am facut o postare noua.. As putea sa scriu acum ditamai papirusul de 17.000 de pagini cum face Criss Blaziny cu Barbie a lui, pe care a continuat-o cu “7 August”, “Magic” s.a.m.d. dar imi e scarba putin. De ce as face asta? Nu se merita. Cum zice Cheloo : “Fuck fake friends!/Fuck shakin hands!/Please take a good shit in your fucking pants!/Me be like fuck decency, pardon me!”.

Maine (azi de fapt) ma duc “sa caut de munca”, dar sigur nu se mai gaseste nimic prin Mamaia tocmai pe 15 Iunie, dar hai fie, sa incerc. Wish me luck! Mi-e parca scarba pana si de chestia asta. Ma gandeam azi ca atunci cand eram mic vroiam “sa fiu mare” si acum vreau inapoi pe la 14-15 ani. Ce stupid. ; ))

Hai ca nu prea am chef de scris, asa ca ma duc sa imi termin de mancat clatitele si va doresc o seara buna.

Apropo, Ariel, poate te prezinti si tu, in cazul in care te cunosc.😀

Peace and out!

One response to this post.

  1. Posted by laura on June 17, 2010 at 11:54 pm

    daca sti sa cauti munca gasesti si pe 15 iunie.. Si cu privire la trecutu tau .. daca persoana cu care ai vorbit nu a deranjat-o ceea ce i-ai spus.. de ce nu ai vorbi … asa te mai descarci si tu🙂

    Reply

Leave a Reply

