Mda. :))


Cum ziceam aseara, am fost sa caut de munca, dar nu m-am ales cu nimic, in afara de o mica povestioara auzita de la un cunoscut pe care o sa vi-o spun si voua : era la plaja si deodata aude un copilas slabut ca tipa pe marginea marii catre un alt copil mult mai gras ca el sa iasa din apa.. cel gras zicea ca nu vrea, asta mic iar tipa, iar intr-un final iese grasul la mal, dupa ce este amenintat ca va fi batut si bagat cu capul in apa, la care copilul care tipa ii spune pe un ton plictisit : “mda, poti sa pleci”.. grasul contrariat : “dar de ce m-ai chemat si acum imi zici ca pot sa plec? “.. “pai credeam ca mi-ai luat slipul, ca nu il gasesc”. Nu stiu daca tipul chiar a vazut faza asta, sau e un banc de undeva, dar am ras ca lumea cand mi-a povestit.

Leave a Reply

