:-??


Ce sa scriu azi? Pai m-am trezit de dimineata.. m-am plimbat putin, iar pe la 1 m-am vazut cu Ella.. toate bune si frumoase, am vorbit ca de obicei.. au fost si 2-3 chestii malitioase, ca nu se putea sa ne vedem si sa nu facem asta, iar apoi, cand am plecat fiecare acasa m-a apucat sa ascult Vama Veche.. chiar nu mai ascultasem de mult timp trupa asta (mai mult de 2 melodii ma refer) si m-a luat putin melancolia. Urasc melancolia.. este stupida si te simti de rahat. Urasc Vama Veche, urasc lumea, urasc marea, urasc Constanta, urasc Romania. Ce bine era daca eram englez. Cea mai tare tara. E stupid sa fii roman (nu, nu sunt nationalist). Sa revenim la melancolie.. a durat cam 1 ora.. o ora si ceva.. Bine, ca pe urma tot Ella a reusit sa ma scoata din melancolie cu niste chestii simpatice ce m-au facut sa zambesc, dar tot e nasol ca am ascultat pana si “Zmeul” melodie ce nu e bine sa o asculti cand esti prea melancolic, varianta cu fragmente din “Legaturi bolnavicioase” si pe deasupra, ca un mic bonus “Romania is my country” unde are versurile de final “Apoi intr-o zi asteptand pe peron/O mama il vede c-o sticla de rom. /Tu, Radule, mama, asa n-ai s-ajungi.. /Dar Radu vazuse geaca de blugi.. “, acea geaca de blugi simbolizand foarte multe lucruri, ca de exemplu nereusitele in viata din cauza orgoliului, a prostiei in general etc..

In fine, mai bine termin cu astea, cu melancolia si alte chestii asemanatoare si ma pun sa ascult Directia 5, Bere Gratis si alte trupe, mai putin “melancolice”.

Peace and out!

11 responses to this post.

  1. Posted by Oana on June 29, 2010 at 7:18 pm

    Ella?…noroc cu ea…ca te face sa zambesti si cand nu vrei:)) stiu cum e:D

    Reply

  2. Posted by Ella :X' on June 29, 2010 at 7:19 pm

    Nu eu sunt Ella e doar coincidenta de nume :)))
    Esti un malitios !
    Eu ador zmeul ador marea ador lumea ador vamaaaaaa :X ador toate melodiile alea kre imi dau o stare de genu ala.. starea aia te face sa iti dai seama cui ii pasa cu adevarat de tine .. de fac sa te gandesc la ce simti pt cei din jur .. in stare aia esti doar tu cu tn … poti avea ce sentiment vrei .. sa urasti si sa iubesti in acelasi timp .. dar stiu e ciudat dar mie imi place :X .. mai ales VAMAAAAAAAAAA:X … unde plec eu joi .. si chiar o sa imi fie dor de tn😦 intr`un mod teribil de rau bah !!! ala de la 2 =)))

    Reply

  3. nu, nu, nu e coincidenta >:P

    Reply

  4. Posted by Ella :X' on June 29, 2010 at 7:28 pm

    :-” tu si oana ce ma dati de gol mereu >:P
    Si fratimiu :-l :)))
    tot va iubesc :X

    Reply

  5. nu iar fratitu` ~x( nu il mai suport inca 1 ora~x( =))))

    Reply

  6. Posted by Oana on June 29, 2010 at 7:30 pm

    si noi te iubim:X…mai mult eu:”>

    Reply

  7. Oanaaa, cum adica mai mult tu?>:P =)) [-(

    Reply

  8. Posted by Ella :X' on June 29, 2010 at 7:50 pm

    Da ma aveti dreptate e frumoasa melodia zmeul =)))) :X

    Reply

  9. poate te bat:-w

    Reply

  10. Posted by Ella :X' on June 29, 2010 at 8:01 pm

    Tu pe mn ?:)) niciodata :X
    Ma iubesti prea mult :”>
    Si ar fi ca si cum te ai bate pe tn bah😦

    Reply

  11. Ce MAXIM a fost asta:))) >:D< :*

    Reply

Leave a Reply

