Guns N`Roses in Romania!


In sfarsit una dintre cele mai apreciate trupe de hard rock din lume o sa concerteze pentru prima oara in Romania. Formata in Los Angeles, trupa a vandut de-a lungul timpului peste 100 de milioane de albume in intreaga lume. Fiecare album al lor a fost in topul Billboard, pe langa alte multe topuri din Europa, America sau Asia.

Cel mai bine vândut disc al grupului este “Appettite For Destruction” cu peste 38 de milioane de exemplare vândute la nivel mondial. În discografia grupului figurează şase albume de studio, trei EP-uri şi un album live, dar şi multe alte compilaţii.

Printre cele mai cunoscute piese ale trupei sunt “Knocking on Heaven`s Door” (genialaaa, prima piesa care am ascultat-o de la ei si mi-a placut la nebunie =p~ :X :X ),  “Paradise City”,  “November rain” etc.

Momentan am reusit sa strang bani pentru bilet, ca stiam de mult timp ca vin in Romania.. mai am o luna sa strang si banii pentru drum, dar sper sa reusesc.. adica e imperios necesar sa reusesc din moment ce am luat biletul, ca sa nu se epuizeze stocul, logic.

Pana una alta, va las in compania catorva melodii live ale lor, sa intelegeti, daca nu stiti deja, ce inseamna Guns N`Roses live, caci desi ascult rap\hh mai mult, asta e o trupa ce-si merita statutul. Deci sa-i dam Caesarului ce e al Caesarului!

2 responses to this post.

  1. Posted by same nina on August 19, 2010 at 3:25 pm

    ce ma bucur pentru tine si biletul tau dar eu citeam undeva pe net ca axel ar fi postat pe site-ul trupei sau asa ceva ca anuleaza toate concertele din perioada X -Z including bukarest. acuma vezi si tu, merita sa te mai interesezi , keep in touch for further details.

    Reply

  2. da, s-a spus apoi ca a fost hackerit site-ul de fapt si se tin concertele.. m-am interesat la Orange, sa vad ce si cum, ca de acolo am luat biletul si e valabil, iar daca se amana sau se anuleaza se dau biletele inapoi si primesti banii.

    Reply

Leave a Reply

