Postare alandala.:)


Salut. Hai sa mai postez si ceva non-youtube pe aici ca sa nu ziceti ca pun numai embed-uri de youtube sa “scap de voi” ca nu am mai postat nimic nou.

Sa vedem.

Ieri am avut o cearta cu o persoana la care am tinut.. si as minti daca as spune ca nu mai tin, dar am hotarat totusi sa nu ma intind ca marmelada (figure of speech) si am pus punct oricarei comunicari, in afara de tipicele “buna, ce-ai mai facut? ” “buna, bine, pe aici, tu? ” bine si eu”. Pur si simplu devenise plictisitor sa am aceleasi discutii in contradictoriu iar si iar.
Pana una-alta, abia astept sa vina 21 septembrie, desi intr-un fel nu am nici un chef, pentru ca odata cu 21 se apropie si 1 octombrie, deci facultatea, deci iar 3-4 cursuri/seminarii pe zi. Dar asta e, trebuie facuta si asta, ca fara ea chiar ca nu e nici un viitor in aceasta tara (nu ca ar fi unul prea stralucit si cu ea).
Ce ma apucasem eu azi-noapte sa fac pe la 2 dimineata. Nu o sa ghiciti. A fost o surpriza si pentru mine. Citeam poezii de Mihai Eminescu. Bineinteles, ca orice persoana care citeste Eminescu, am ajuns intr-un final si la “Luceafarul”, din care probabil voi posta cateva versuri la finalul postarii.
Sper ca azi o sa ies putin pe afara, ca m-am plictisit teribil. Ieri a fost nasol afara si nu am mai iesit. Azi doar bate vantul. Macar nu mai ploua.
In fine. Las si postarea asta balta, ca nu prea am chef de scris (da Nina, te astepti mai mult, stiu).

<<Hyperion vedea de sus
Uimirea-n a lor faţă;
Abia un braţ pe gât i-a pus
Şi ea l-a prins în braţe…

Miroase florile-argintii
Şi cad, o dulce ploaie,
Pe creştetele-a doi copii
Cu plete lungi, bălaie.

Ea, îmbătată de amor,
Ridică ochii. Vede
Luceafărul. Şi-ncetişor
Dorinţele-i încrede

– “Cobori în jos, luceafăr blând,
Alunecând pe-o rază,
Pătrunde-n codru şi în gând,
Norocu-mi luminează!”

El tremură ca alte dăţi
În codri şi pe dealuri,
Călăuzind singurătăţi
De mişcătoare valuri;

Dar nu mai cade ca-n trecut
În mări din tot înaltul
– “Ce-ţi pasă ţie, chip de lut,
Dac-oi fi eu sau altul?

Trăind în cercul vostru strâmt
Norocul vă petrece,
Ci eu în lumea mea mă simt
Nemuritor şi rece.” >>

5 responses to this post.

  1. Posted by misty on September 1, 2010 at 8:58 pm

    Pe care I ai pus punctul?
    Just curiouse…

    Reply

  2. Unul dintre ele.:))

    Reply

  3. Posted by nina on September 2, 2010 at 3:05 pm

    naw, naw, dont get so hard on yourself

    Reply

  4. Posted by miss on September 4, 2010 at 2:35 pm

    hmm😕 mai ceva ca un student la litere … eminescu la ora 2 noaptea. frumos :> future’s bright :))

    Reply

Leave a Reply

