Plaja!


Astazi pentru ca a fost o zi frumoasa am profitat si am fost sa ma plimb putin pe plaja. Era asa liniste, mai putin 3 cocalari care faceam baie in pielea goala si zbierau ca descreieratii si o masina care a facut ronduri pe plaja, desi este strict interzisa chestia asta (bine ca in schimb a putut sa imi spuna mie ala de la poarta sa merg pe alee, nu printre cladiri :-@ ). Marea, desi rece cred (nu am bagat nici macar mana sa vad cum e, dar parea rece), se lovea cu valuri mici de tarm, curatindu-l de scoicile aduse de furtuna de acum cateva zile.

Ce am observat, au terminat de construit Centrul de salvamar/prim ajutor. Un lucru imbucurator, as putea spune.😀

Am facut si 2-3 poze ca sa vedeti cum arata marea azi, plus acea masina, Centrul de salvamar/prim ajutor si un anunt mai putin obisnuit care l-am gasit cand ieseam din Tabara de copii Navodari! :))

Leave a Reply

