Inca 5 zile!


Inca 5 zile si vine concertul Guns N`Roses! I can`t wait! Bineinteles ca am primit cele n sfaturi de la Nina aseara : sa nu faci aia, sa nu faci aialalta, sa ai grija la aia, sa nu te bagi in batai, etc, dar nah, o inteleg, si-a facut intr-un fel datoria de matusica. :))

O sa merg cu trenul aproape 4 ore (such a delight 8-| ), dar na, “baba sufera la frumusete”, cum rad mama cu tushy din cand in cand la unele traznai care le facem ori eu, ori var’mea.

Azi am vorbit putin si cu Alina, chiar nu mai vorbisem cu ea de mult si imi era putin dor. E genul ala de copchil aparent  inocent cu ochi mari si idei traznite. De obicei ma face sa rad cand vorbesc cu ea, chiar si azi a reusit, era putin botoasa, cand am intrebat-o ce a mai facut la scoala si mi-a spus ca a dat 4 teste azi. Mi-e dor putin de vremurile de caterinca de anul trecut.:))

Apropo, nu stiu daca voua vi s-a intamplat, dar eu am gasit un mini pachet de Petit Beurre intr-un pachet de Biskrem. Inteleg ca vor sa-si faca reclama, dar totusi! Chiar in pachet?

Cam atat in postarea asta, fara nici un sens! Vroiam doar sa imi expun fericirea ca mai sunt doar 5 zile pana la concert. :))

Ah, si pentru ca imi spusese Nina si “fara etnobotanice”, o sa postez o melodie numita “Herbalist”. Chill Nina, doar rad putin de tine la faza asta! :”>

2 responses to this post.

  1. Posted by misty on September 16, 2010 at 9:34 pm

    😛

    Reply

  2. Posted by same nina on September 22, 2010 at 11:10 pm

    very funny, ha ha ha , ce m-am mai ras

    Reply

Leave a Reply

