Guns N`Roses – Romexpo 2010


A fost si concertul asta! Desi am tot citit peste tot si am vazut diferite reportaje unde sunt huliti Axl&Co. pentru concertul prestat in Bucuresti, ieri! Intrebarea mea pentru cei in cauza : sunteti surzi, sau sunteti doar romani, care nu au ce face decat sa comenteze la orice lucru bun ce se intampla in tara asta a noastra?
A fost un show electrizant, terminat in stil mare de noua formula Guns N`Roses (Axl Rose, Dizzy Reed, Tommy Stinson, Chris Pitman, Richard Fortus, Frank Ferrer, Ron “Bumblefoot” Thal si DJ Ashba), cu artificii, jocuri de lumini, petale de trandafiri si confetti.
Desi dupa spusele unora, prin ziare si alte publicatii, apare ca erau toti suparati de prestatia superstarurilor rock, in zona in care ma aflam eu, lumea a cantat tot concertul si a fost voie buna. Se pare ca nemultumirile principale ar veni din zona Normal Circle, care nu au vazut prea bine ce se intampla pe scena si au fost nemultumiti de organizarea celor de la D&D East Entertainment.
In deschidere a cantat trupa canadiana pseudo-necunoscuta Danko Jones, tinand o ora audienta “in priza”. Apoi au continuat la ora 22:20 cei de la GN`R.
Au inceput show-ul cu piesa care a dat si numele turneului : “Chinese Democracy”. Pana sa inceapa piesele consacrate, gen “Don`t cry”, “November rain” sau “Knockin on Heaven’s Door” (ador melodia), publicul a fost cald, dar cand a inceput “arsenalul greu”, a devenit electrizant!
La concert a aparut si Miron Cozma, care se pare ca avea detasare in serile de 20 si 21 septembrie 2010 sa poata vizita Bucurestiul si a decis sa vina si el la concert, se pare, singurul accesoriu “rock” fiind geaca de piele. Dar dupa cum mi-a spus unul dintre cei de la BGS aseara “Bilet ai, bratara pt acces ai, dar dupa haine, nu prea esti rocker”. :)))
In fine, atmosfera superba (cel putin in zona in care am stat eu), fete frumoase in public,spectatori de toate varstele, de la 11-12 ani, dar am vazut si oameni peste 60 de ani prezenti si care cantau piesele vechi GN`R, trupa de succes! O seara perfect condimentata!
Cat despre Bucuresti, mi-a placut la nebunie! Atata aglomeratie, oras plin de viata, plin de lumini, de galagie, de diversitate! M-as muta oricand acolo!

Va las in compania fotografiilor realizate de mine si a unor video-uri realizate de alti spectatori si postate pe youtube :

3 responses to this post.

  1. Posted by misty on September 22, 2010 at 6:09 pm

    Ma bucur pentru tine ca te-ai distrat si ca ai vazut partea frumoasa a lucrurilor! Si eu sunt de parere ca la un asa nivel nu putea fi altfel decat superb! Doar vorbim despre Guns’N Roses!

    Reply

  2. Posted by same nina on September 22, 2010 at 11:24 pm

    ce ma bucur ca nu faci parte din categoria alor nemultumiti si ofticati pe care i-am vazut mai devreme pe tv. bunch of frustrated people. pana la urma e vorba de deschiderea cu care te duci la un asa eveniment, daca te duci chitit sa fii nemultumit si sa chibitezi bineanteles ca vei gasi hibe. ma bucur ca te-ai distrat si mai ales ca te-ai intors in one piece. mersi de mess si sms. peace.

    Reply

  3. uite aici fanii Guns N’ Roses de acum cativa ani buni cum vorbesc, nu-i asa Nina? B-)
    mie mi-a placut totul.. pana si chitaristul care il blameaza toti ca nu ii ajunge nici la glezne lui Slash mi-a lasat o parere placuta, cu ce a cantat.. a fost un spectacol la care lumea s-a distrat.. sau cel putin o parte, dar eu pe cine am vazut canta de mama focului, mai ales la piesele vechi😀 :))

    Reply

Leave a Reply

