Planuri de viitor..


Cu ocazia zilei de azi (coroborate cu ieri si alaltaieri – da, trei zile, ca-n povesti), mi-am facut cateva planuri de viitor.. mai mult sau mai putin indepartate ca realizare.
Primul dintre ele, si poate cel mai indepartat este ca imi doresc sa ma mut in Bucuresti. Da, orasul ala aglomerat, poluat, care te dor plamanii 2 zile dupa ce pleci din el, despre care majoritatea din voi spuneti ca e infect, dar iubit de cei ca mine, iubitori de aglomeratie, satui de orase plictisitoare, lipsite de acea miscare continua, un continuu zumzet, acel oras plin de tot felul de oameni, de la presedinti de firme cu renume international, pana la boschetari care isi iau suturi de la jandarmii din Gara de Nord ca dorm pe langa casele de bilete si in sala de asteptare care pute constant a sosete murdare si imputite (cei care stiu o anume poveste sa se abtina :)) ).
Al doilea ar fi sa trec peste obsesia mea cu ochii albastri (asta e cel mai probabil sa se realizeze in scurt timp). M-am cam saturat de ochi albastri de la un timp, nu prea indelungat ce-i drept. Vreau si ochi verzi, mai nou.:))
Alt plan cu posibila realizare intr-un timp putin indelungat (cateva luni, totusi, sau probabil si mai mult), sa vizitez Bucurestiul, dar nu ca acum, sa ajung doar intr-un sector (in speta Sectorul 1), ce-i drept, m-am tot plimbat prin el, de la un capat la celalalt, ca l-am cam ocolit, dinspre Gara inspre Romexpo, cat si invers, ca am plecat pe o cale, spre Catedrala “Sfantul Iosif”, am ajuns la Universitate si m-am intors pe partea cu intersectia “Giulesti – Calea Victoriei”, ci reluand ideea principala, sa il vizitez in cea mai mare parte.. macar locatiile importate, Palatul Parlamentului, Stadionul Ghencea, Ateneul Roman, Opera, Parcul Cismigiu, despre care se spune ca e mult mai frumos decat Herastrau, pe care l-am vazut deja (o mica parte, ce-i drept, pe langa terenul amenajat pt caini, de pe Aviatorilor), Muzeul National de Istorie, Muzeul Antipa, Curtea Veche, Catedrala “Sfintii Imparati Constantin si Elena”, Arcul de triumf (desi am trecut la 2-300 metri de el, nu am fost chiar acolo, ca eram obosit dupa concert si ma dureau picioarele), Muzeul Satului, Muzeul National de Arta, Strada Lipscani, Casa Presei Libere, Biserica Buna Vestire, Hanul lui Manuc, Palatul Patriarhiei, Biblioteca Nationala, Teatrul de Comedie si multe altele.😀
Cam atat pentru moment. Va las in compania unei melodii despre Bucuresti (intr-o varianta nu asa optimista ca a mea, dar nici prea urata) si va doresc noapte buna!

2 responses to this post.

  1. Posted by same nina.....same cantina on September 24, 2010 at 9:51 pm

    mda, nu vrei tu mai bine sa urmezi planul B din start si cand te-oi satura de palate si gradini botanice mai vorbim. cartierele alea nu vrei sa le vezi nici din masina crede-ma, am trecut prin vitan de cate ori am mers la buc.

    Reply

  2. :))) offfff… tu nu esti genul de persoana care sa adore orasele aglomerate.. eu sunt:X:X

    Reply

Leave a Reply

