House MD


Mi-am adus aminte azi de o replica a celebrului Doctor House dintr-o discutie cu Dr. Wilson, care suna cam asa :
“Dr. Wilson: Trebuie să consideri asta un caz obişnuit. Fii tu însuţi: rece, nepăsător, distant…
Dr. House: Te rog, nu mă pune pe un piedestal.”

M-a facut sa zambesc aceasta replica, pentru ca m-a asemanat o persoana candva cu acest Doctor House : rece, arogant, nesuferit si misogin, in unele momente, dar genial in altele, cand e cazul. Acum, cel mai probabil, ma considera doar nesuferit si misogin. ;)) (Da, M. , despre tine e vorba🙂 ).

Eh, si uite asa, am decis sa mai pun cateva  replici din serialul “House MD” care ma fac sa zambesc prin adevarurile care le spun. Pentru ca noi de aia radem la bancuri in general, pentru ca stim in sinea noastra ca asa e. :))

Dr. House: Ştii că se zice că nu poţi trăi fără dragoste? Ei bine, oxigenul e şi mai important.”

Dr. Cameron: Bărbaţii ar trebui să se maturizeze.
Dr. House: Mda, şi câinii să nu se mai lingă. Nu se va întâmpla niciodată.”

Dr. House: Ce mai e viaţa fără capacitatea de a lua decizii tembele? “

Dr. House: Dacă vorbeşti cu Dumnezeu, eşti credincios. Dacă Dumnezeu vorbeşte cu tine, suferi de o psihoză.”

Ramona: Ginecologul meu a murit de curând. Era drăguţ. Avea mâini calde.
Dr. House: Acum nu mai are.”

“Dr. Chase: Ai o tomografie programată în 20 de minute. Foreman n-a reşit sa facă rost de aparatură mai devreme.
Dr. House: Vă învăţ să minţiţi şi să înşelaţi şi să furaţi şi imediat ce mă întorc cu spatele voi iar faceţi pe corecţii.”

Dr. Weber: Nu poţi testa nimic pe un creier cu anomalii.
Dr. House: Ce îngust la minte eşti. Nu are anomalii. Este deosebit.”

Dr. House: Vezi, din cauza bastonului toată lumea presupune că sunt pacient.
Dr. Wilson: Şi atunci de ce nu îţi pui halat alb, ca noi toţi?
Dr. House: Nu vreau să creadă că sunt doctor.”

“Dr. Cameron: Calmantele ar putea produce un orgasm?
Dr. House: Aş vrea eu.”

Dr. Cameron: Am depus un jurământ să nu fac rău.
Dr. House: Eh, nu e ca şi cum te-au pus să-l semnezi sau aşa ceva.”

“Dr. Cameron: Ce o să facem?
Dr. House: Mă gândeam să vă ascult teoriile, să-mi bat joc de ele, apoi să le urmez pe ale mele. Ca de obicei.”

Dr. Wilson: Al cincilea nivel de fericire este să creezi, să schimbi vieţile oamenilor.
Dr. House: Al şaselea nivel e heroina, al şaptelea e să mă laşi în pace.”

Dr. Wilson: N-a vrut să mai facă şi alte analize, de-abia am convins-o s-o facă şi pe asta.
Dr. House: Ţi se întâmplă des? O femeie care preferă să moară decât să se dezbrace în faţa ta.”

Dr. Chase: Putem vorbi?
Dr. House: Nu.
Dr. Chase: Chiar cred că…
Dr. House (întrerupându-l): Fie m-ai trădat şi cauţi iertare, fie nu m-ai trădat şi cauţi să fii aplaudat. Oricum nu mă interesează.”

Boyd: Dumnezeu îmi spune că îţi cauţi scuze să rămâi singur.
Dr. House: Vezi, ăsta e genul de lucru genial care sună foarte profund, dar pe care l-ai putea spune despre orice om care nu tânjeşte după aprobarea socială a tuturor celor pe care îi întâlneşte – lucru pe care l-ai dedus foarte inteligent din faptul că nu sunt un idiot. Data viitoare, spune-i lui Dumnezeu să fie mai specific.”

Sunt cinci replici aici, in afara de prima, care ma fac sa zambesc serios pentru ca mi se potrivesc putin.. putin mai mult poate, evident, cu analogiile lor, acestea fiind :

Dr. Cameron: Bărbaţii ar trebui să se maturizeze.
Dr. House : Mda, şi câinii să nu se mai lingă. Nu se va întâmpla niciodată.”

Dr. House: Vezi, din cauza bastonului toată lumea presupune că sunt pacient.
Dr. Wilson : Şi atunci de ce nu îţi pui halat alb, ca noi toţi?
Dr. House : Nu vreau să creadă că sunt doctor.”

“Dr. Cameron: Ce o să facem?
Dr. House : Mă gândeam să vă ascult teoriile, să-mi bat joc de ele, apoi să le urmez pe ale mele. Ca de obicei.”

Dr. Wilson: Al cincilea nivel de fericire este să creezi, să schimbi vieţile oamenilor.
Dr. House : Al şaselea nivel e heroina, al şaptelea e să mă laşi în pace.”

Boyd: Dumnezeu îmi spune că îţi cauţi scuze să rămâi singur.
Dr. House : Vezi, ăsta e genul de lucru genial care sună foarte profund, dar pe care l-ai putea spune despre orice om care nu tânjeşte după aprobarea socială a tuturor celor pe care îi întâlneşte – lucru pe care l-ai dedus foarte inteligent din faptul că nu sunt un idiot. Data viitoare, spune-i lui Dumnezeu să fie mai specific.”

Cam atat pentru aceasta postare. Ne mai citim!

15 responses to this post.

  1. Posted by same nina.....same cantina on September 25, 2010 at 8:52 pm

    geniale astea. apatridule hehehe

    Reply

  2. chipurile cetatenia o am, dar nu prea ma face fericit chestia asta :)))

    Reply

  3. Posted by same nina.....same cantina on September 25, 2010 at 9:01 pm

    cum adica cetatean rezident ce vii de pe alta planeta si oricum mai e multa paine de mancat pana sa devenim “cetateni universali” sa “apartinem omenirii” bla bla pana una alta suntem mici provinciali ce exersam timid unii propriile bloguri altii si mai patetici pe ale altora (vezi same nina same cantina) ne ducem existenta anonima captivi in propria imagine despre sine, in propria imaginatie mai mult sau mai putin bogata same same and again. e hai ca am fost cam rea de data asta dar zambeste tomorow is another day .

    Reply

  4. Posted by same nina.....same cantina on September 25, 2010 at 9:01 pm

    alea cu house sunt absolut geniale by the way

    Reply

  5. inca putin si imi luam si 2 palme Nina =))) nu am zis ca ma simt cetatean universal sau ceva, ci doar ca nu imi face nici o placere sa fiu numit “roman”, si nu e vreun bla bla infantil, ca uite criza adolescentina. Nu. Ci doar ca nu ma consider roman. Nu ma consider nici o alta natie, ci doar un alt om pe o planeta pe cale de autodistrugere.😀
    Stiu. E genial, atat actorul cat si personajul.:))

    Reply

  6. Posted by Eeeee cucu on September 28, 2010 at 6:28 pm

    Baa noi romani suntem doar dupa nume, pt ca atunci cand nenea aia de romani, din-aia de la Roma, au venit peste noi si ne-au ocupat o mica portiune din Dacia noastra frumoasa, noi hopa tzopa am adoptat numele de romani si limba alora s.a.m.d. Avem sange de dac, nu de roman :->
    Ft tare House, mai sunt multe replici amuzante, dar, evident, le-ai ales pe cele cu care te identifici un pic. Eu ma bag acum la noul episod.😀

    Reply

  7. Mersi de comentariu domnul sau doamna anonim:))
    Vizionare placuta:D:D

    Reply

  8. Posted by Eeeee cucu on September 29, 2010 at 1:50 pm

    😛 ai vazut noul episod? cum ti s-a parut?🙂

    Reply

  9. Nu am reusit sa-l vad aseara ca mi s-a blocat site-ul unde ma uit de obicei si mi-a fost cam lene sa caut altul.:))
    Apropo, nu te prezinti si tu, sa stiu cu cine discut?😀😕

    Reply

  10. Posted by Eeeee cucu on September 30, 2010 at 2:38 pm

    Uhm..degeaba as face asta pt ca nu ma cunosti si sincer nici eu habar nu am cine esti :)) …las-o asa😛

    Reply

  11. dupa ip esti din Navodari, dar o las asa :)))

    nici acum nu imi merge episodul:))

    am ramas in suspans ce fac aia cu plamanul :-s

    Reply

  12. Posted by Eeeee cucu on October 2, 2010 at 12:22 am

    Aaaaaa…da…locuiesc in Navodari..dar nu il “frecventez” ca sa zic asa🙂 oricum, tot nu te stiu.
    In legatura cu episodul, de ce te chinui sa-l vezi online cand poti sa-l descarci ft repede de pe net ori de pe-un site romanesc de genu’ filelist,scenefz sau de pe isohunt daca nu ai cont pe astea? Cel putin asta e parerea mea, ca e mai usor sa-l descarci🙂

    Reply

  13. n-am cont pe trackere😛 eu de obicei ma uit online la filme, ca am un site unde se vad frumos si se incarca rapid, dar ultimul episod are probleme:-@
    mai am un singur question mark, dupa care nu te mai bat la cap cu intrebari despre tine:)) discut cu o fata sau un baiat?

    Reply

  14. Posted by Eeeee cucu on October 2, 2010 at 1:29 pm

    Miss, my dear.

    Reply

Leave a Reply

