I play W.O.W.


Avand in vedere ca sunt o groaza de persoane care joaca W.O.W. (am jucat si eu.. de fapt e mult spus am jucat.. am incercat si eu jocul), pe care nu ii inteleg cum pot sa stea cu ochii in acel joc chiar si mai mult de 16-17 ore pe zi si am primit un video haios pe tema W.O.W. de la Kriss (thanks dude), am decis sa il postez si aici, sa radeti si voi. Partea interesanta e ca are peste 5 milioane de vizualizari.
Atentie! Pentru cunoscatori acest video poate crea crize de ras! In caz de efecte secundare, lasati un comentariu aici!

4 responses to this post.

  1. Posted by KriSs on October 13, 2010 at 6:14 pm

    N-ai pentru ce bro :)) Eu eram pe burta la video asta…Am dat de el dintr-o tampenie :)) plictiseala pe youtube

    Reply

  2. @Fane nici eu nu inteleg ce vede lumea interesant la jocu asta de sta 16-17 ore pe putin sa joace,ps:am jucat wow mi se pare cel mai de rahat joc posibil mai bine joc mario parerea mea nu o luati in nume de rau.O zi buna!

    Reply

  3. Posted by krisskll on October 13, 2010 at 6:49 pm

    Frate…sa iti mai zic ceva…🙂 si eu am jucat…vreo4-5 luni…cate 6-7 ore pe zii pana am realizat ca sunt un prost…Si ca arunc timpu` pe geam :)) Am lasat jocurile de o parte…(acum joc numai Fifa08 cate putzin) si m-am apucat de altele…cum ar fii IT-ul🙂

    Reply

  4. emphatically

    Reply

Leave a Reply

