Lectii de agatat pe mess – Actul final : Dezvaluiri si reactii!


Cu parere de rau tin sa va anunt ca s-a prins in sfarsit ca faceam mijto de el.. sau i-a spus cineva :-?? :))) oricum, ne-am distrat pe cinste!😀

Badica Mihai: buna
Badica Mihai: cf
Badica Mihai is typing…
Badica Mihai: ???
Ea: teme

Sylv: ))))))))fuck!!!!!
Ea is typing…
Ea: ))))))))))))

Badica Mihai: nu mai avetzi chef de caterink
Badica Mihai is typing…
Badica Mihai: sincer jucatzi ff bn
Tess .: Tess .: atunci mananca-mi curu ca fac teme !
Tess .: dnd

Sylv: rahat
Sylv: care i-a zis?
Sylv: )))

Colega: tre` sa.l trezesc la realitate pe Badica man
Colega: ca deja si.a luat arfe
Colega is typing…
Colega: ca “am vrut sa fiu cu el”

Badica Mihai: cf???
Colega: Ce te intereseaza pe tine ?
Badica Mihai: ma intereseaza
Badica Mihai: avand in vedere k suntem prieteni
Colega: Nu mai suntem
Badica Mihai: nici amici
Badica Mihai: ???’
Colega: nimic.
Colega: si poate ma enervezi de` n.o sa mai fim nici colegi si zbori
Badica Mihai: pt k team refuzat
Badica Mihai: sa fim impreuna
Colega: )) Baaa
Colega: ma pis pe tine
Colega: eu nu m.am despartit de iubitul meu
Colega: faceam caterinca de tine
Badica Mihai: prietena ff buna esti
Badica Mihai: eu asta ast sa faci
Badica Mihai: sa recunosti
Badica Mihai: in fine
Colega: Mars ma d.aici ) Ca pusesei botu`
Colega: cred ca ai avut erectie toata ziua
Colega: dupa ce ti.am zis
Colega: ))
Badica Mihai: aparentzele inseala
Badica Mihai: dap
Badica Mihai: cum tiam facut jocu tie
Badica Mihai: asa i lam facut si lu M
Badica Mihai: cu Ea
Badica Mihai: bhai nu vatzi gasit persoana potrivita
Colega: Tu esti praf baiatule …
Colega: trezeste.te la realitate` Badica Man
Colega: )
Badica Mihai: sunt treaz voi dormitzi
Badica Mihai: din pacate
Badica Mihai: si nefericire
Badica Mihai: in fine
Badica Mihai: iti urez o noapte buna
Badica Mihai: si maine
Colega: Sa nu uiti sa te epilezi asta cu pl de 28 de cm`
Colega: ))
Badica Mihai: dak se poate nici sa nu ma mai bagi in seama
Colega: Ai vrea tu sa te bag eu in seama
Badica Mihai: pa
Colega: hai da.ti ign` si m.ai pupat
Badica Mihai has signed out. (10/19/2010 9:34 PM)

Ea: OOOOOOOO
Ea: ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sylv: ))))))))))))))))
M: ))))))




Reactii pro si contra :

Roxaиa C: ala e mihai ala?
Roxaиa C:
Ea: da
Roxaиa C: ala cu, capu` mare?
Roxaиa C: )
Ea: ))))))))))))))))dadadadada
Roxaиa C: norocoas-o
Roxaиa C: te vrea
Roxaиa C:
Ea: ai citit ?
Ea: )
Roxaиa C: da
Roxaиa C: ))))
Roxaиa C: ce texte are in el
Roxaиa C: mai are putin
Roxaиa C: si te ..
Roxaиa C: face sa vomiti
Roxaиa C: )

Badica Mihai: poti sa uitzi de colega k fata speciala
Sandra.: dc?
Badica Mihai: pt k e o nesimtzita
Sandra.: ce a faqt?
Badica Mihai: tot ce a facut a fost la caterink
Sandra.:
Sandra.: da?

Ssandra: fta tu razi
Ssandra: da
Ssandra: ptr
Ssandra: ele
Ssandra: e
Ssandra: o
Ssandra: tragedie
Ssandra: sa nu se omoare
Ssandra: draq
Ssandra: )
Colega: ))))
Colega is typing…
Colega: )

™gangsta_rap™: auzi sti ce ii dedic eu lu ala
™gangsta_rap™: ?
Sylv: nu
Sylv: ce?
™gangsta_rap™: http://www.youtube.com/watch?v=b-QTC9nOeLQ
™gangsta_rap™: oldie but goodie
™gangsta_rap™ is typing…
™gangsta_rap™: )

Bogdan: cum sa zici ma ca o ai de 28 cm?
Bogdan: ce distrus e shaw sa mor!
Bogdan: mars ma de aici!
Sylv: )))))))
Bogdan: am văzut mulţi penibili pana acum dar asta e caz unic
Bogdan: Unu ca el se naşte odată la 1000 de ani

JusT mE:..DoN^~^:.. bo1: anah da l`ati muit urat de tot))
Ea:
Ea: ))))))))))
… JusT mE:..DoN^~^:.. bo1 is typing…
… JusT mE:..DoN^~^:.. bo1: biserica posedata moarte`))
Ea: )))))

Roxaиa C: ba nu esti sanatoasa
Roxaиa C: ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Roxaиa C: v-ati batut pla d el aman2
Roxaиa C: ))))))))))))))))
Roxaиa C: ia uite ce-l invata badica asta pe M
Roxaиa C: sa iti sufle piper in fata
Roxaиa C is typing…
Roxaиa C:
Ea: mda se credea in Viata cu Louie
Roxaиa C: M: spunei o rugaciune pe mess ceva
M: ca am inteles
M: ca asta o calmeaza
El: scumpo
El: ascultama
El: tatal nostru care esti in ceruri
El: vino si te salastuieste intru noi
Roxaиa C: DOAMNE !!!!!!
Roxaиa C is typing…
Roxaиa C: )))))))))))))))

mass dat de supererou :
Badica Mihai: COLEGI K VOI SA MOARA BIBI DAK AM AVUT….eu atat va zic, cu mn nu mai avetzi ce discuta in special M…exceptile se stiu

Cristiano Ronaldo9: ba numai faceti
Cristiano Ronaldo9: ma caterinca de badica
Cristiano Ronaldo9: ca e foarte de trb shaw
Ea.: Aihan te-ai lovit la cap?
Cristiano Ronaldo9: gasiti
Cristiano Ronaldo9: alt prost
Cristiano Ronaldo9: )

Amethystium atanasiu: ))
Amethystium atanasiu: ba ce plm !
Amethystium atanasiu: fuck !
Sylv: ce ma?)
Amethystium atanasiu: ce post

alte chestii, cum discutam de obicei dupa care revine :

Amethystium atanasiu: da de unde l-ati gasit pe retard ma >?
Amethystium atanasiu: are 12 ani ?
Sylv: 16-17 ani ma
Amethystium atanasiu: aaaa
Amethystium atanasiu: a stat 16 ani in beci
Amethystium atanasiu: e de inteles

AndY™ da_0n3: mor aici
AndY™ da_0n3: e pe buneee?)))
AndY™ da_0n3: nu creddd
Sylv: e mega pe bune)
AndY™ da_0n3: vai
AndY™ da_0n3: cat de ratat sa fii?
AndY™ da_0n3: nu inteleg, cum de nu si’a dat seama ca tipa face panarama de el?
AndY™ da_0n3:
Sylv: si-a dat azi seama la liceu)
Sylv: dar aia e part IV, final act
AndY™ da_0n3:
AndY™ da_0n3: astept cu nerabdare

Mada: Mi se pare de cacat faza dar fiecare cu principiile lui
Mada: serios k as ami se pare
Mada: mi se pare gen .. prostu clasei de care toata lumea rade sti dar rade degeaba ca altcv mai bun n au cf fara suparare acum .. dar pnm faceti voi caterinca dar nu postezi sa vada toata tara
Mada: ca tie daca ti s ar intampla nu ai mai face la fel

Amazing Red: )
Amazing Red: EPIC!
Amazing Red: da’ cine ti-a trimis conversatia asta ?
Sylv: eh, o prietena ))

kLD KriSs: date ca moooooor
kLD KriSs: ))))))))
kLD KriSs: ))))))))
kLD KriSs: ))))))))
kLD KriSs: ))))))))
(postarea I )

kLD KriSs: ba esti nebuuuuuun
kLD KriSs: Da cine e el ala frate)))))))))))))
kLD KriSs: Multi Robot
kLD KriSs: ))))))
Sylv: nu un shaw
kLD KriSs: Stie cam multe shaw
Sylv: ))
Sylv: ala din postare?
kLD KriSs: da
kLD KriSs: ))))
kLD KriSs: Cam lunga discutia
Sylv: )))
kLD KriSs: ba da-l dq
kLD KriSs: 28 cm
kLD KriSs: )))))
kLD KriSs: esti nebuuun
kLD KriSs: cine e asta titus steel?
(postarea II)

kLD KriSs: Ea: am Ea: lesinaaaat Ea: Ea: nu ma simt bine Ea: Ea: mi-a dat sangele pe na Ea: nu stiu cum am
kLD KriSs: tre sa fii prea prost sa crezi asa ceva
kLD KriSs: )))))
kLD KriSs (20-Oct-10 12:02:34 AM): Sylv: zii ca iti oferi sufletul lui Azazel prin ritualul Blestemului lui Hecate
kLD KriSs: bai geniu mic
kLD KriSs: ))))))
Sylv: in dush mi-a venit ideea
Sylv: )))))))))))
kLD KriSs: )))))))))
Sylv: vezi ca e si ritualul acolo
kLD KriSs: cat de frumos ai zis-o
kLD KriSs: )
kLD KriSs: Ea: alea mortii matii bloc sa te bag in cosciug scara criptei la subsol primu cosciug pe stanga
kLD KriSs: )))))))))
Sylv: ideea lui M ))
kLD KriSs: tranmitei tipului` ca e un geniu
Sylv Sylv: )))
kLD KriSs: la fel si tipei
kLD KriSs: Respect!!
(postarea III)

Iar pentru final voi posta cate o melodie pentru fiecare postare in parte de pana acum, in functie de starea lui emotionala :

Prima postare : Pepe – Cred ca m-am indragostit

A doua postare : Jeremih – Birthday sex

A treia postare : Michael Jackson – Thriller

Actul final : Eamon – Fuck it (I don’t want you back)

20 responses to this post.

  1. Posted by elfu kriss on October 20, 2010 at 5:38 pm

    :))) imi pare rau ca s-a terminat :)) RESPECT ei,lui M si lui bro :))) cat despre tipu` respectiv:)) il stiam de fraier :)) dar sa pui botu` la asa ceva esti prostu prostilor :)) Capo di tuti capi del idioti=)))

    Reply

  2. Owned,ba frate asta da la manivela 24 din 24 de o are de 28 cm,sa fim seriosi :)))plm o fi vreun irinel junior :)).Btw,un sfat prietene snap back to reality trebuie sa fi cel mai prost om de pe planeta sa nuti dai seama ca isi bate joc de tine.O seara buna.

    Reply

  3. Posted by Andreea on October 20, 2010 at 9:22 pm

    frumos gest:))=)) mai trebuia adresa:))

    Reply

  4. Posted by ruuuuuuuuuuuuux 10I on October 20, 2010 at 9:39 pm

    lesin=)))))))))))))))))))))))))))))))) badica degeaba ai capu mare ..tot lake esti :)))

    Reply

  5. Posted by Ea on October 20, 2010 at 9:49 pm

    Faze azi din liceu
    Badiman : Ba M !Daca nu eram eu tu nu erai cu ea ! Ar trebui sa imi multumesti nu sa iti bati joc de mine !
    M : Da frate merci ca ai fost Cupidon !

    Eu : Undei Badiman?Iubiiiiiiiii iubiiiiiiiii !😡
    Unii : Uite-l acolo !
    Badiman : :-l

    Incerca sa arunce cu scaunul dupa noi ! A fost ok , un intreg haos !

    Reply

  6. Posted by kame` on October 21, 2010 at 2:07 am

    ce diabolici bah, ce diabolici =))) rusine, rusine,rusine sa va fieee=))))

    Reply

  7. Diabolici ? De ce diabolici?:-/

    Reply

  8. Posted by Mada on October 21, 2010 at 3:02 pm

    Ma bucur k mi’ai publicat parerea :-@ :)) acum e si mai nasoala :-j.. inteleg frate o fi retardat idiot prost cum il faceti ?! dar daca e asa dc voi tre sa va bateti capul cu el ?! Sau altcv mai intereant de facut nu e ?:)) Adica eu una in loc sa stau sa public asa mai bn m’as duce sa ma plimb sng😉 serios .. va ganditi ca voi v-ati distrat .. dar tipu cum se simte acum ?;)

    Reply

  9. Posted by same n on October 21, 2010 at 10:33 pm

    asta e chiar trist……..atata energie consumata, bineinteles ca nu am citit epopeea p…. de 28 da totusi atatea episoade de rahat … ai distrus viata sociala a unui pusti de a 10-a, cred ca ai o gramada de timp la dispozitie……aplauzele de rigoare no ofens, realy sad

    Reply

  10. Posted by ANONIM on October 21, 2010 at 10:35 pm

    Sincer…sunteti prea duri…ar trebuii sa il lasati in pace…
    PUNETIVA IN LOCUL LUI!!!;)
    nu este de glumit cu chestiile astea;)
    eu il cunosc din alte parti …nu din liceu…
    si nu ati facut bine ce ati facut aici;)
    CONSOLIDEZ PAGUBITUL!

    Reply

  11. Posted by ANONIM on October 21, 2010 at 10:37 pm

    si plus de asta….chestiile astea ii aduc bani celui care a postat???
    cred k da…din moment ce aveti atatea vizualizari….:|

    Reply

  12. Din moment ce a fost ultimul episod, am terminat, l-am lasat in pace.:)

    Reply

  13. va-ti batut joc de un cocalar timp de o saptamana, ati umplut pagini de convorbiri, bravo sunteti cei mai tari imi place cum v-ati pus mintiile la contributie sa inselati in cocalar. Acum niste articole care merita citite se poate?

    Reply

  14. v-ati*,un*. Astept un articol despre dezmatu ce urmeaza pe la balurile din cta.

    Reply

  15. Buna seara stimate ANONIM🙂 . Imi cer scuze… am inteles ca esti de partea celui pagubit . Da , este alegerea ta , nimeni nu te judeca aici , apreciez faptul ca ti-ai exprimat opinia si ai spus ceea ce aveai pe suflet . Ei bine , daca vrei putem vorbi in contradictoriu pana cand ne cad degetele.

    Haideti cu totii sa reflectam aceste discutii … Totul a inceput de la o intrebare. Mentionez faptul ca nu am fost noi cei care au dat startul la joc , el a inceput . Ok ? Daca vroiam sa ne laudam sau sa aratam cunostintelor ca noi suntem true , o puteam face intr-un alt mod .
    Ok , hai sa ne punem si in locul lui . O personalitate care isi adopta singura proprile reguli , este decat jocu sau , nu stie sa socializeze , te rog frumo stimate cititor , daca ai fi fost in locu unuia dintre voi , te-ai fi prapadit de ras .
    Partea urata acuma….IN PULA MEA VA PLAGETI CA IN ROMANIA ESTE UN HAOS INTREG ! DAR VAD CA LE PLANGETI DE MILA LA TOTI TARANII DE PE MESSENGER CARE NU AI NICI MACAR CEI 7 ANI DE ACASA . CUM ATI VREA CA ROMANIA SA FIE O RESPECTATA DE ALTE TARI? IMI SPUNETI SI MIE ?
    Ma intorc la partea frumoasa , imi pare rau de reactia de mai sus dar va rog frumos , ne-am asumat toate riscurile acestor discutii . Am sperat ca asa el isi va da seama ca nu este bine ceea ce face , iar voi sa observati felul in care romanii nu sunt intelesi.

    Nu , nu aduce nici un ban , aduce decat zambete pe buze draga ANONIM .

    P.S : Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile.

    Reply

  16. Catalin ,ne-ar face mare placere daca ne-ai putea ajuta cu subiecte noi !

    Reply

  17. Imi cer scuze de greseli :))

    Reply

  18. Posted by Mada on October 22, 2010 at 12:14 pm

    Vreti sa spuneti ca asta a fost intentia voastra?! sa;l faceti pe el sa si dea seama de anumite lucruri sau sa aveti voi motiv de ras? hai sa fim seriosi…😉

    Reply

  19. Posted by Ea on October 22, 2010 at 1:01 pm

    Mada? Get a life and a new blog !😉 Fii serioasa nu stupida !

    Reply

  20. Posted by ALexXx:)!!!!!!! on October 29, 2010 at 1:00 pm

    ce draq mha….=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) deci penal morrrr=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))………………………………cum draq va venit o asa idee .,…..doamne cum sa pui botu’ la asa cv :))))))))meritatzi toate respectele :D:D:D =))))))))))

    Reply

Leave a Reply

