Dezmat constantean!


Acum cateva minute tocmai am primit o sugestie de articol de la un amic si am decis sa scriu despre aceasta tema, pentru ca este in “toi” sa spun asa. Balurile bobocilor, la diferite licee din Constanta.

Pe mine unul intotdeauna m-au scarbit aceste baluri ale bobocilor, dar nu pentru ca ar fi ceva tabu sau mai stiu eu ce, ci pentru ca vezi toti copii de 15 ani, care beau si fumeaza cat mai mult posibil, pentru a demonstra (in mintea lor) celor mai mari ca sunt “tru`” si pot rezista “rigorilor”  popularitatii. Daca ai “norocul” sa ajungi la o astfel de manifestare, vei gasi tot felul de oameni acolo, unii mai “stersi”, altii mai “colorful” (you know what I mean), altii cu nasul plin de diferite chimicale.. de ce? Sa impresioneze “asistenta”.

Am realizat anul trecut la Balul Bobocilor, al Liceului Lazar Edeleanu Navodari ca orice ai face, oricati “paznici” ai pune, nimeni nu poate struni un liceu plin de pusti pusi pe distractie, impresionare si exagerare. Nimic!

Am vazut copii pe care ii stiam de ceva vreme cum cadeau practic, la propriu din picioare cand ieseau din club la terminarea “balciului”. Profesorii, cu chiu, cu vai incercau sa ii adune pe toti, sa vada daca lipseste careva, chestii, dar a fost patetic. Si nu numai la acel bal al bobocilor s-a intamplat asta. Peste tot, la orice astfel de manifestare gasesti asa ceva.

Am vazut si  “boboci” de facultate comportandu-se asa, cand ai crede ca au mai multa minte. Dar de unde atata minte.  Nu ca eu as avea mai multa, dar nici sa beau alcool in asemenea hal incat sa nu pot pleca acasa singur.

Ar mai fi si miile de copii “Alex Velea” si, mai nou, “Justin Bieber” cu pungulitele de “Magic” si “Pure”, cu buletinele nou “achizitionate” de la Politie, in buzunar pentru a “face o linie fratioare”. Am cunostinte de genul asta. Nu arat cu degetul pe nimeni, nu-s eu ala perfect, din contra, dar nu ii inteleg. Daca ii intreb de ce fac asta imi raspund : “Pentru starea de euforie de moment”.  Nu am incercat si nici nu o sa incerc asta vreodata. Mi se pare stupid. Dar fiecare cu dependentele sale. Eu sunt dependent de muzica pe care o ascult. Muzica aia si gumele Airwaves Extreme sunt 2 lucruri care nu prea imi pot lipsi pentru ca “intru in sevraj” ca sa zic asa.

Acestea fiind spuse va doresc tuturor celor care veti participa la Baluri si distractii specifice liceului, sa va distrati cat mai bine si sa terminati ziua/seara in picioare!

2 responses to this post.

  1. Posted by cobrat22 on October 22, 2010 at 10:38 am

    ce stramb e ala :)) si prost cum sa crezi ca un om e posedat :))

    Reply

  2. dar ce zici de balul in care s-a adus o animatoare sa se frece de o bara, in fata elevilor de 15 ani. Eu cred ca balul este locul in care reprezentatii de la protectia copiilor isi baga picioru in ea de meserie.

    Reply

Leave a Reply

