Internet gratuit in Navodari


Ce am aflat eu in seara asta? Am aflat ca primarul Navodariului, Matei Nicolae are de gand sa introduca internet gratuit pentru oricine doreste sa se conecteze, in prima faza fiind vizate parcurile (Central si Ion Dobre), zona Stadionului local si intersectia dintre Randunelelor si Albinelor.

Parola de la aceasta retea va fi facuta publica, aceasta fiind “Matei“, evident, dupa numele primarului (dooh🙂 ).

Este o chestie buna, dat totusi si prost gandita intr-un fel. De ce spun asta? In primul rand ma gandesc la providerii de internet din zona (Ilink-ul are de exemplu sediul fix la intersectia dintre Randunelelor si Albinelor) care isi vor pierde destui clienti, dar ma gandesc si la faptul ca se pot face extrem de multe magarii prin faptul ca nu se poate controla cine se conecteaza la o retea atat de mare si gratuita, iar cum romanul e ingenios, inventiv si hacker, nu iti trebuiesc multe cunostinte IT sa iti dau seama ce poate iesi.

De ce face Matei asta? Pentru un oras mai bun! Ce nu face omul ca sa fie reales iar. Intr-un fel il inteleg, face multe lucruri bune pentru oras, are sustinerea mea si a aproape intregului Navodari, dar nu stiu cat de buna e ideea cu internetul, totusi..

Oricum, succes in ceea ce intreprindeti, dragi alesi ai poporului navodarean!

2 responses to this post.

  1. […] Internet gratuit in Navodari Sun Oct 24, 2010 0:09 am Ce am aflat eu in seara asta? Am aflat ca primarul Navodariului, Matei Nicolae are de gand sa introduca internet gratuit pentru oricine doreste sa se conecteze, in prima faza fiind vizate parcurile (Central si Ion Dobre), zona Stadionului local si intersectia dintre Randunelelor si Albinelor. Parola de la aceasta retea va fi facuta publica, […] […]

    Reply

  2. Ilinku sa piarda clientii?No chance merge prea bine netu ca sa piarda,cat despre retea cam prosteasca ideea sa o faci publica caci vb ta nu tre sa te duca prea mult capu sa faci putin hack.

    Reply

Leave a Reply

