Un mic banc..


Un fost soldat se duce la Ministerul de Finante pentru un interviu..
Intervievatorul il intreaba : Sunteti alergic la ceva?
Tipul raspunde : Da, la cofeina.
Intervievatorul : Ati mai lucrat pentru serviciul public inainte?
Tipul : Da, am lucrat in armata. Am fost de doua ori in Afganistan.
Intervievatorul : Asta va va da un avantaj de 5 puncte la ocuparea acestui post. Spuneti-mi, aveti vreun handicap, de orice fel?
Tipul : Da. O mina a explodat langa mine cand am fost detasat in Afganistan si mi-am pierdut ambele testicule.
Intervievatorul face o grimasa si apoi spune : OK! Aveti suficiente puncte pentru a fi angajat. Programul normal zilnic este intre 8.00 si 16.00. Dar puteti incepe maine la orele 12.00. Apoi puteti veti veni in fiecare zi de la 12.00.
Tipul este nedumerit si intreaba : In cazul in care programul de lucru este intre 8.00 si 16.00, de ce sa vin la 12.00 ? Nu as dori un tratament special… Faptul ca am fost in Afganistan a fost alegerea mea.
Intervievatorul spune : Ceea ce trebuie sa intelegeti este ca acesta este un loc de munca la Ministerul de Finante. In fiecare zi, de la 8.00 la 10.00, ne bem cafeaua, apoi, pana la 12.00, ne scarpinam la ©0@!€. Credeti-ma! Nu are sens sa veniti de la 8.00!

Si cam asta ar fi situatia reala, de altfel, in cadrul Ministerului de Finante roman. Dar nu numai de acolo. In general in tot Executivul roman, in frunte cu fostul constantean Basescu si “pinguinul” Boc.

One response to this post.

  1. […] Un mic banc.. Thu Oct 28, 2010 17:12 pm Un fost soldat se duce la Ministerul de Finante pentru un interviu.. Intervievatorul il intreaba : Sunteti alergic la ceva? Tipul raspunde : Da, la cofeina. Intervievatorul : Ati mai lucrat pentru serviciul public inainte? Tipul : Da, am lucrat in armata. Am fost de doua ori in Afganistan. Intervievatorul : Asta va va da […] […]

    Reply

Leave a Reply

