Contradictii


Majoritatea spun ca Puya se contrazice cu “noul” sau stil, cu tot ceea ce spunea in vechile melodii “La familia”.

De exemplu in nou aparuta piesa, realizata cu “portoricanul” Connect-R – “Americandrim” , isi contrazice cele spuse in piesa lui cu Sisu – Aici e Romania.

Ei bine, va spun eu ca nu este singurul.

Chiar si Parazitii s-au contrazis in doua melodii, legate chiar de MANELE. Prima oara in piesa “Asa cum vreau” spun urmatoarea chestie : “Baietii mei asculta doar Hip-Hop si manea! Sunt legat de ei asa cum ziua leaga noaptea” , ca apoi sa revina in piesa “Slalom printre cretini” cu versurile : “Daca asculti si Parazitii si muzica tiganeasca te invit sa iti bagi p**a in ma-ta! Nimeni nu o sa te opreasca”.

Sunt fan Parazitii, dar daca tot lovim, lovim in tot!

Ar mai fi destule cazuri, dar va las si pe voi sa gasiti cateva si sa imi dati link in comentarii!

2 responses to this post.

  1. […] Contradictii Fri Nov 19, 2010 0:16 am Majoritatea spun ca Puya se contrazice cu “noul” sau stil, cu tot ceea ce spunea in vechile melodii “La familia”. De exemplu in nou aparuta piesa, realizata cu “portoricanul” Connect-R – “Americandrim” , isi contrazice cele spuse in piesa lui cu Sisu – Aici e Romania. Ei bine, va spun eu ca nu este singurul. […] […]

    Reply

  2. Posted by kllkriss on November 20, 2010 at 11:19 am

    ce pot sa zic…e adevaru` ca deja romana dispare umpic:)) Dar numai tinerii folosesc “americanismele”[ vorba profei de romana ] gen bro whazz up de injuraturi numai spunem …si chiar au acel american dream sa ajunga in LA sau maai stiu eu pe unde NY , Hollywood:) da` parintii nostrii…adica unii sunt toti 100% romana :)) iar unii sunt chiar enervati de folosirea englezei in vorbirea fluenta:)) gen mama=))…si pana la urma evoluam nu? mergem spre tehnici noi,o lume noua…:)) lumea se schimba🙂

    Reply

Leave a Reply

