Hrothgaar – Cel mai bun jucator de WOW roman


Un ratat! :))
Personajul din “I play WOW” al lui Jace Hall, prezentat de mine pe blog acum ceva vreme, chiar exista in realitate si este roman, din nefericire..
” – Caracterul tau din ce clasa e?
– Warrior, clasa bruta, ca mine! ”

” – Mi s-a facut dedicatie pe Radio Garena pentru cel mai bun warlock din istorie, adica eu! ”

” – Iti afecteaza viata sociala acest joc?
– Au fost dati cand a trebuit sa fac un raid la o anumita ora si sa nu pot iesi cu prietenii, sau cazuri cand le-am promis prietenilor online ca o sa ma joc cu ei si a trebuit sa abandonez o iesire cu prietenii reali”

“- Ai avut vreo relatie in WOW?
– Atingi un subiect sensibil. Era o suedeza, vorbeam mult, faceam Garene, si m-am atasat cam mult de ea, dar nu a mers”.

Oare cati ca el sunt pe lumea asta?😐

Multumesc Ramona pentru link.😀

10 responses to this post.

  1. Posted by Cristina on December 23, 2010 at 12:00 pm

    ce ratat ma=))))) mama masii de treaba.si ce intonatie are cand vorbeste…ohhh…din suflet le spune…actoru’ lu’ peste=)))))

    Reply

  2. Cunoaste o groaza de fete tipul.. in format .avi/.jpg :)))

    Reply

  3. […] Hrothgaar – Cel mai bun jucator de WOW roman Thu Dec 23, 2010 10:44 am Un ratat! ) Personajul din “I play WOW” al lui Jace Hall, prezentat de mine pe blog acum ceva vreme, chiar exista in realitate si este roman, din nefericire.. ” – Caracterul tau din ce clasa e? – Warrior, clasa bruta, ca mine! “ ” – Mi s-a facut dedicatie pe Radio Garena pentru cel […] […]

    Reply

  4. Posted by Catalin on December 27, 2010 at 10:10 pm

    idolu meu.

    Reply

  5. Posted by Unknow on December 28, 2010 at 6:39 pm

    Saracu de el oare are timp sa mearga pana la baie sau sa manance ceva? :))

    Reply

  6. eh, are olitza :)))

    Reply

  7. Posted by kllkriss on December 31, 2010 at 12:25 am

    nu pot sa cred asa ceva😐 Cum a ajuns saracu e obsedat MUIE RATATULE!!!

    Reply

  8. Posted by Ionut on November 26, 2011 at 9:00 pm

    pff……ce naiba eti mah obsedat de wow…dal naibi….am si eu un amarat de druid full si un pala fulll dar le las naibi acolo…….nu joc ca un obsedat ce esti tu…..esi bun pe naiba……oi fi tu bun….dar la wow esti bun dar la alt ceva nu…..numa stai acasa si joci in loc sa iesi cu prieteni si sa faci altceva….te parasesc mah gagicile….faci ce vrei….dar uite un sfat pt tn………lasl naibi de wow……joaca si tu mai putin

    Reply

  9. Nu pot sa inteleg cum sa-ti petreci un timp asa de indelungat, fratioare eu am jucat zilnic 4-5 ore aion timp de 1 sapt si am zis ca ma **** pe el de game nu din cauza ca este urat sau nepopulat, ci din cauza ca te plictisesti ,te doare capu si iti pierzi si mintzile.Cand iesi afara cu prietenii tema subiectului o sa fie numai despre “WoW”.
    Ce zic eu , deschide-ti ochii pt ca tu nu o sa ai un viitor,o sa ajungi sa stai cu ochelari fara nevasta ,fara copii,tot ce o sa ai sunt niste aluminiu si tinichea

    Reply

Leave a Reply

