Din categoria “asa nu” prezentam :


“Emilia Roman: ne cun
Emilia Roman: ?
Sylv: tu mi-ai dat add
Emilia Roman: stiu dar nu te cun
Sylv: ah.. si de ce mi-ai dat add atunci?
Emilia Roman: dar nu stiu cn mi tea bagat in lista
Sylv: in nici un caz eu
Emilia Roman: infine de unde esti
Emilia Roman: ?
Sylv: Navodari
Emilia Roman: eu focsani
Sylv: aproape))
Emilia Roman: a ok
Emilia Roman: cati ani ai
Sylv: eram ironic
Sylv: 21
Sylv: tu?
Emilia Roman: 17
Sylv: multi inainte
Emilia Roman: ms la fel
Sylv: merci
Emilia Roman: ce inseamna merci
Sylv: prescurtarea ta = merci
Emilia Roman: a
Emilia Roman: dar ce prescurtare
Sylv: ce iq ai? de curiozitate
Emilia Roman: da
Sylv: stii ce e ala iq, nu?
Emilia Roman: nu nu stiu
Sylv: pacat
Emilia Roman: de ce dar poti sami spui
Emilia Roman: doar nu inseama fachyu
Sylv: iq =  grad de inteligenta.
Emilia Roman: ma iei in balet
Sylv: asa se spune la focsani?
Emilia Roman: da
Sylv: interesant. ei bine, afla draga Emilia ca imi e somn si nu am timp sa imi bat capul cu toate iq`urile sub nivelul marii. noapte buna!
Emilia Roman: nb
Emilia Roman is typing…
Emilia Roman: scz ca team deranjat ”

Daca sunteti atat de batuti in cap NU IMI MAI DATI ADD! Nici de pe “feisbuc”, nici de la email-urile de pe pagina de contact de pe blog, nici din schimb de liste, de nicaieri! Multumesc!🙂

One response to this post.

  1. inteligenta tipa . b-)

    Reply

Leave a Reply

