Unul din ei..


Nu am mai scris in ultima vreme pe aici. Ma plictisesc, sunt obosit, ma trezesc foarte dimineata pentru facultate si asta ma face sa nu am stare.. plus ca m-am saturat de Navodari si Constanta. Aceleasi peisaje, aceeasi oameni, aceleasi drumuri, aceleasi microbuze pline cu oameni de tot felul, fiecare cu telefonul lui care sunt pe ritmuri de manele, muzica populara (Pusca si cureaua lata), Bendeac sau mai stiu eu ce chestie de acest gen, aceleasi holuri gri ale facultatii..
Chiar am vrut sa scriu intr-o zi despre GMS-uri. Sunt cele mai urat mirositoare microbuze in care m-am urcat vreodata. PLINE OCHI, cu tot felul de oameni, care de la munca, care de acasa, mirosind a supe, tocanite sau usturoi sau usile care nici macar nu se inchid ca lumea! Nu mai suport. Spre norocul meu, mai exista pe aceeasi ruta si “galbenul”.
Mai nou m-am apucat de Sopranos. Este laudat de cam toata lumea cu care am vorbit, asa ca am zis sa incerc. Intradevar, este interesant. Dar totusi astept noul sezon din Dexter, acesta fiind pana acum serialul preferat (pe acelasi loc cu interminabilul “Two and a half man”).
Astazi intrasem pe blogul unei domnisoare (unul reusit, mi-a placut chiar) si mi-am adus aminte de melodia lui Grasu XXL – Nimeni de nicaieri . Sincer, sunt momente cand merg pe strada si ma simt “Nimeni de nicaieri”, pe care nu il cunoaste nimeni si totusi toata lumea il cunoaste intr-un fel. Nu pot sa descriu senzatia, dar mie unuia, cel putin, sa ma plimb printr-un ocean de oameni care nu trebuie sa ii saluti sau sa ii bagi in seama, pentru ca “ii cunosti” si carora nu trebuie sa le zambesti pentru ca sa nu te intrebe “s-a intamplat ceva?!” mi se pare genial!
Sunt intr-unul din acele momente in care as vrea sa fiu undeva pe faleza, la baza vechiului Cazino privind marea, simtind aerul acela sarat, cu castile in urechi, cantand “9 Crimes” al lui Damien Rice sau “I don’t wanna miss a thing“, faimoasa piesa a celor de la Aerosmith. E unul din peisajele care imi confera liniste.. acelasi tip de liniste ca si somnul sau un dus fierbinte. Abia astept sa se incalzeasca afara sa fac asta.
Cam atat in aceasta postare. Sper sa imi revina cheful de scris si sa reiau blogul de unde il lasasem, cu o posibila modificare a designului, structurare mai buna a postarilor si a bannerelor si elementelor de pe bara din dreapta si poate chiar mutarea intregului blog pe un domeniu propriu (era in plan de ceva timp si asta, dar nu am avut timp si chef de el).

One response to this post.

  1. Hehe, mulţumesc “Nimeni” !
    La mai multe posturi !

    Reply

Leave a Reply

