1 Mai 2011


Astazi a fost 1 Mai 2011, deci a trecut un an de la 1 Mai 2010. O zi posomorata (vremea ma refer), dar in care totusi m-am distrat de minune (facand exceptie de faptul ca ma doare putin capul, de la frig probabil).
Am inceput ziua plecand de la Gara pe jos, prin parc, 2 statii pana ne-am dat seama ca vrem sa ajungem in Mamaia, asa ca am luat 40-ul pana la “Pescarie”, unde, peste drum erau romanii (peioraiv) facand gratar pe fiecare centimetru de iarba verde cum presupusesem in postarea anterioara. Dupa o lunga discutie (1 minut) foarte convingatoare, eu si domnisoara cu care mi-am petrecut ziua, ne dam in Power Surge (nu e chiar cea mai placuta senzatie cand cade cu viteza si cu vezi cum se apropie pamantul de fata ta!:)) ).. scapam cu viata, bine, sanatosi, coboram pe pamantul drept si stabil (reconfortant sentiment) si plecam linistiti. Pana dam de alta dracie! Bine, asta chiar mi-a placut desi i-a luat ceva sa ma convinga sa ma urc in ea. O sa postez o fotografie si un video gasit pe youtube , ca nu stiu exact cum ii spune, dar o stie toata lumea. Un turn inalt de 40 de metri care te ridica si apoi practic te lasa in cadere libera cam 25 de metri. Oricum, senzatie de zbor! Love it!
Ce a urmat a fost si mai amuzant, pentru ca la momentul coborarii pe sus numita domnisoara o luase tremuratul.. si a tinut-o ceva timp! =))
Apoi plimbare prin Mamaia, desi era destul de frig.. timp in care 2 prietene din Bucuresti m-au vazut si m-au strigat, dar necunoscand vocea am crezut ca nu la mine striga si am mers in continuare, afland abia seara..
Iar acum, pe la 7:20 am primit o oferta de la un amic, ca se strang mai multi si sa mergem in Vama Veche cu cortul.. prea frig, totusi, asa ca desi in prima faza am acceptat, mi-am dat seama ca si asa sunt racit si nu m-am mai dus. Distractie placuta Alex!
Cam atat si pentru azi..

2 responses to this post.

  1. Super zi, love :*

    Reply

  2. Super parc de distractii !

    Reply

Leave a Reply

