Ce credem ca stim despre mama.


Citind un mail, am vazut o parte destul de interesanta intr-un curs de Psihologia varstelor si m-am gandit sa vi-l arat si voua!😀

“La 4 ani – Mama ştie tot.

La 8 ani – Mama ştie multe.

La 12 ani – Mama nu ştie tot.

La 14 ani – Mama mea nu ştie nimic.

La 16 ani – Mama mea ? Ce ştie ea ?…

La 18 ani – Bătrâna asta a copilărit cu dinozaurii…

La 25 de ani – Posibil ca Mama să ştie ceva despre asta…

La 35 de ani – Înainte de a decide, vreau să mă sfătuiesc cu Mama.

La 45 de ani – Precis ca Mama poate să mă îndrume…

La 55 de ani – Ce-ar fi făcut Mama în acest caz ?

La 65 de ani – De-aş fi putut să vorbesc despre asta cu Mama…

Incepem prin a ne adora parintii, continuam prin a-i detesta si sfarsim prin a-i intelege… ”

3 responses to this post.

  1. Bine punctat, cam asta e situația reală..

    Reply

  2. Stiu. Tocmai de aceea m-am decis sa arat si putinilor cititori ai mei aceste randuri.

    Reply

  3. Posted by Dragosh on June 10, 2011 at 11:41 pm

    Cata dreptate aici….

    Reply

Leave a Reply

